Monday, February 14, 2011

Bank oh Bank!

Hari ni aku gi Maybank (Hari ni hari Isnin dan sok Selasa cuti Maulidur Rasul) Orang punyala ramai gilerrrrrrrrrrr... Punya la gilerrrrrrrrrrrr... ramai! ^__^

Aku berdiri 1 jam 7 minit.Serius!Bukan nombor aku suka suki nak letak. Tapi memang 1j7m. Aku sempat kira berapa biji tanglung yang dorang gantung. (Jawapannya : 18) dan berapa banyak mende yang aku tak tau apa namanya dilekatkan di dinding bank (Jawapannya : 9). Ada satu pasu yang diletakkan bunga sakura...eh eh sakura ker namanya...alaaa yang warna pink tu. Memang cantik! Rasa nak angkut bawa balik ke umah. Gerenti ceria... Ada 10 kaunter. Kaunter 7 dan 8 tuk pengeluaran ASB/ASN. Kaunter selebihnya untuk urusan bank. Yang dok kat kaunter depan sangat ceria walaupun keje banyak. Yang dok kat belakang kaunter. Muka masam giler.

Bila start boring, aku mula la tersenyum ngan sapa2 je yang aku rasa nak senyum. Bila aku terpikir nak interview pak guard, nombor aku dipanggil lak. Kalau idak, dah ada sorang kawan keje security guard...^__^

Moral of the story : Jangan gi bank pada hari Isnin!!!!!

**entri hari ni patutnya... Lupa nak letak n pensyarah IT ni tak pandai nak wat scheduled...Jahil tul!

No comments: