Tuesday, February 1, 2011

Izinkan aku fikir sekarang!

Hampir pasti aku akan berpindah ke Banting. Kunci kuarters pun dah ambil.Semalam gi tengok umah.Dan nampak cam OK.Umah bukan masalahnya skang.Tapi ex-bibik yg akan keja ngan aku nanti.Dr. Fadilah Kamsah cakap 95% dari apa yg kita fikirkan tidak akan terjadi. Tapi macam mana kalau masalah aku akan tergolong dalam yang 5% tu? Oh tolongla aku.

Aku akan dok sini ngan twin. Dan aku memang brcadang nak anta ke baby sitter.Kawan aku dh tolong tanyakan pun.Mcm ok tapi ntah napa husben aku beria-ia nak tanya exbibik yg baru lari dari umah kwn aku.Ikutkan hati aku memang taknak dia, tapi disebabkan malas nak bertekak ngan husben aku pun turutkan je la. Dan skang aku rasa seram lak nak dok ngan dier sekurang2nya 6 bulan lagi.

So, pada yang berkenaan (anda tahu siapa yang sy maksudkan!)... Sila la pinjamkan telinga, hati dan perasaan tuk mendengar citer-citer seram antara aku dan bibik mulai 12 Februari 2011.
**Pssssttt.... tawaran tuk slept over akan sentiasa terbuka kan?

4 comments:

lin said...

ko kene gak revise balik nagn hubby ko... if not, aku tkut ko terober tension ngan bibik tu. ni br ure2 nak amik bibik. nnt kalu dah dok skali? bukan x sudi nak dengo cite...

nits said...

ye ye...boleh main main sleep over...i loike!!!! keh keh keh

siti said...

lin:takleh revise hari ni, kalu tercetus perang dunia ngan sapa aku nak mengdu domba,dan spoiled la cuti aku. 5 hari weiii!

siti norhana said...

nita: like ekkk? nanti sulaidee lak yg stress... kang tido kat bilik utiliti lak.hihi