Thursday, October 23, 2014

Ilusi Optik

Salam dari Senaling,

Betapa kamera berjaya menipu kiter tanpa belas. Buktinya? Meh sini aku tunjuk segala pics ni...

Seperti kurus...

Luvsssss...dan errrr macam kurus.
 
Grand Canyon version Malaysia dan eh sekepingnya diri ini kelihatan...
 
Us with the owner of the camp, Pak Lek. Yeayyyy kurus udaaaa...

 Suka pic ni, aku nampak natural tidak berkura-kura bajet cun. Biarla huduh janji kurus...

Dari sisi ni lah aku perasan yang aku macam kurus giler...
 
Segala imej yang aku dapat masa ke Kem Lambaian Danau untuk Kem Motivasi KAKOM adalah seperti..."Heiiii...kerempengnya aku. Mesti makan sesuatu yang berkalori tinggi. Mesti!"
 
Akan tetapi, itu semua hanyalah keindahan yang bersifat sementara pabila...
 
Seminggu selepas aku gi kem aku menjadi sepertiiiiii... "Gems nya ohoiiiiii..."
Apakah? @______@ (Pic di kaburkan atas dasar kemenyampahan)
 
Tenkiu kerna sudi baca rintihan insan yang obses nak kurus sampai habis...^_^

No comments: