Monday, September 5, 2011

Tersangatla Malasnya Daku

Ntah apasal dilanda kemalasan yang melampau. Bukan setakat malas nak update belog tapi malas tuk segalanya bila diri berada di pejabat. Sampaikan terpaksa bercakap ngan diri sendiri "Aku mesti rajin. Yang ini mesti dilaksanakan. Yang itu mesti dibuat. Tangan sila bergerak tuk mende yang sepatutnya. Mata sila melihat tuk mende yang sepatutnya." Dalam kemalasan yang terlampau tu, nampak jugak pa yang aku da wat tuk karier daku. (fuhhhh karier tu...) Tapi bila jiwa bukan berada di tempatnya pada waktu yang sepatutnya maka nda enjoyla aku bekerja. Ruginya hidup.....

Ini yang dikatakan mud tengah bosan!

Hadoiii... Harapnya mud buduh ni akan pergi esok. Ta bestla bekerja separuh hati. Bila bekerja ta separuh hati makanya muka akan jadi kelat semacam. Pakaila blusher dua tiga tona, stil kelat. Hilang sume identiti pensyarah berkarisma yang disandang selama ni...(ye.. ye...aku memang suka bagi anugerah pada diri sendiri, so sila jangan jeles)

**Rakan seangkatan sila kembalikan mud ceria kita d cube**
Sekian untuk bulan September...

1 comment:

Kamayusoff said...

esok ambil mud kat bilik i ye...jangan lupa bawak pengeras sekali...tak dapat mee kari dapat Mc D pun jadi lah hehe..