Thursday, June 28, 2012

Aku Dan Kuliah Jam Satu

Aku ta tau macam mana mau istiqamah dalam penulisan blog. Bila aku ada masa nak tulis, idea ta datang dan bila idea datang aku ta da masa mau taip dalam belog lak. Haihhhhhh... Alasan tul! Untuk pengetahuan semua dan aku juga yang aku sebenarnya ada dua belog. Dan dua-dua pun aku ta istiqamah. Baik...dengan penuh semangatnya aku mahu menwar-warkan ke seluruh alam yang aku akan istiqamah. Sekali seminggu. Means aku akan update belog dua kali seminggu.
Semangat!Semangat!Semangat!

Baik, sesi motivasi dah berakhir. Skang baru nak masuk isi penting.

Aku ada kuliah jam satu. Hari ni aku tak berdebar seperti selalu-selalu sebab hari ni aku wat kuiz Topik Satu masa kuliah. Asalkan ada mende nak dibuat jer aku akan cukup bahagia dan aku bercadang mau datang lambat nanti dengan niat tulus murni supaya students akan ada masa tuk study sampai dorang muntah. Wah pasti nanti jawapan yang dorang berikan sangat sebijik macam ayat-ayat nota dan memudahkan aku untuk menanda kelak. Semua mende pun aku nak senangkan kerja aku. Aku memang jual ikan (selfish omputih cakap).

Pa sebenarnya yang nak sampaikan di sini pun aku ta tau... Kan aku dah cakap, bila aku ada masa taip di blog, idea aku jadi jumud. Baik aku basuh pinggan mangkuk. Mungkin lebih bermanfaat tuk sekalian alam.

TuAjeBai.

4 comments:

lin said...

ye aku tau!! hahaha... redho je la wat mase nih... td, bejalan lancar kan.. kan.. kan..

Anonymous said...

kuliah kul 1?? i still cant believe it, hehehe..next week ko ade rumah tak???

ns

Ana said...

nita :
toksah nak mengada ta percaya. apa pun mungkin. ada orang kuliah jam 4-5. lagi dahsyat. dua kuliah pun macam tu...so setakat pukul satu tu...ta kudis pun...

next week? mcm ada.

Ana said...

lin :
lancar jerk. no problem...hehe