Monday, October 8, 2012

Entri Ringkas, Tepat Dan Padat


Salam dari Jugra,

Hai rerakan, students, ex students dan readers yang di kasihi.
Saya sibuk tak pasal-pasal dalam tiga minggu ni.

Banyaknya kerja Subhanallah.
1. Ada paper Pre PSPM mo ditanda, tapi skema baru nak mula buat (pening)

2.Bos Jawatankuasa Pemandu Aplikasi TMK dah timbulkan isu Moodle versi baru.
Cerita tentang explore the features (okay saya faham)
Cerita tentang installation (saya faham lagi)
Cerita tentang server yang sebenar. (server yang sebenar? apa tu? selama ni wujud ka server yang tipu-tipu????)

3. RPH kerja terpaling kacang buncis. Buat lambat-lambat sebab senang.

4. Basketbal ada friendly match dengan team netball. (okay ta leh nak me lagha. balik kena on time. sila tinggalkan kerja-kerja untuk diselesaikan esok)

5. Makcik suh datang umah. Amik duit. Hantar tudung. Errr kerja minggu lepas yang ditunda. (aiyoooo...bila mau pergi ni?)

6. Perlu fikir, tutorial nak watpa? kuliah nak watpa? praktikal nak watpa?
Apa? U all nak saya lepaskan u all awal? Cancel kelas? Ok janganharap!

7. Undefined works

8. Debug error works

9. Missing line works

10. Oh lupa tentang RnD. Kena update board. Kena update portal. Kena update website. Nasib baik website tak boleh di access. So ada alasan ta update website. Yeay!

11. Terkini, bos portal suruh padam pelajar yang dah keluar tapi nama masih ada di portal. Oh tidakkkkkk...

Tu tak termasuk kerja-kerja rutin seperti mengemas, memasak, mengemas, melipat, mengemas, membasuh, mengemas, mencuci, mengemas...

"Dato' Seri, pinjam jet. Saya nak dinner di Hawaii malam ni... cari ketenangan"

Merungut? Mana da saya merungut...Saya cuma berkongsi pendapat.
EhTuAjeLahKali!Bye

3 comments:

eizra_one said...

Wujud ka server tipu-tipu?ki..ki..ki..ceq stuju :-)

eizra_one said...

Hai saye eizra...memperkenalkan diri...selamat berkenalan ya ;-)

Ana said...

ya...selamat berkenalan jugak...:D