Monday, May 7, 2018

Happy Bornday Dear MySelf

Genap 40 tahun aku bernafas hari ni Alhamdulillah. Tak rasa apa-apa bila sampai tarikh 7 Mei 2018. Rasa plain. Tak mengharapkan apa-apa cuma minta kesihatan, kekuatan, perlindungan, kesejahteraan dan keberkatan dariNya. Sungguh betul faktor usia ni. Semakin meningkat semakin matang. Tanak jugak mention two-waaaaa 😁

Kalau dulu sentap kalau Incik Suami tak wish, apatah lagi hadiah. Kalau dulu mesti nak makan kek tak boleh tidak. Sekarang aku makan kek bila-bila aku nak. Kahkah. Entahlah, memang aku harap kesihatan ja bila masuk four series ni.

Bila sampai level ni, gasaklah nak jadi apa birthday nanti.... Tiba-tiba ehhhhhh....

Berduyun pulak hadiah kita dapat. Bersyukur, Alhamdulillah. Tandanya orang masih ingat, kannnn?


Hadiah terawal dari student. Pertama kali dalam sejarah terjadinya seketul aku, aku dapat hadiah birthday dari student. Sebelum sebelum ni... macam takde. Ye, takde. Student yang sama juga bagi hadiah pada twin. Once I received the present, terlintas dalam fikiran. She's so lucky to have a parent who is caring. Yaaa... itulah impression pertama aku. Tenkiu alaifataimah.

Pastu, tetiba mak long pun bagi, mak bagi, kembar ofkoslah bagi atas inisiatif Incik Suami. Terima kasih banyak-banyak. 

Seperti diduga, geng KMS pon bagi. Hehe. Tu sebab aku suka pergi kursus bulan lima.

Hadiah. Ingat senang nak pilih hadiah? Tuk aku, susah. Aku nak hadiah yang diberi lunyai dipakai. Itu sebab aku suka bagi apa empunya badan nak. Ta mau buat surprise, baik tanya terus "Eh, nak apa masa hari jadi nanti?". Alhamdulillah, dah apply pun dengan anak-anak. Setakat ni, kembar request JumpStreet dan dah pergi pun. Amni, nanti bulan Nov dia minta hiking Gunung Datuk. Insha Allah dengan senang hati ibu hadiahkan.

Happy bornday dear me. Moga bertambah umurmu dalam keberkatan.

No comments: