Saturday, January 12, 2019

Permulaan

Minggu pertama tahun 2019, aku selesai baca sebuah buku "The Year I Met You" by Cecelia Ahern dan beriya-iya aku berehat (tidur dan tidur dan tidur lagi). Memasak sedikit sebanyak siap buat kek butter bawa bekalan masa jenguk Amni sehingga dia sendiri tak percaya aku bawa bekal tuk dia minggu tu... chettt. Dan itu ja perkara bermanfaat yang aku buat hujung minggu lepas.

Aku rasa sungguh useless, sebab untuk dua hari aku sepatutnya buat lebih dari itu.

Minggu ni, takkanlah sama macam minggu lepas. Rugilah aku rasa useless kalau aku tak belajar apa-apa → ini ialah  ayat tipikal yang aku cakap pada students kalau durang buat salah dalam kelas 😀.

Dah, yuk bangkit dan lakukan sesuatu...

 Setting meja kerja Jumaat malam dalam master bedroom. Nak aircondddd....

Misi dan Visi

Subuh hari Selasa depan, aku akan tersenyum pandang cermin dan aku akan say thank you Allah, soooo much. Pastu update blog menceritakan, untuk menjayakan sesuatu misi dan visi mesti jelas. 

Sekian dari aku yang tanak mereput di rumah sia-sia cuti tiga hari ni.

1 comment:

hungryworm__ said...

permisi min numpang share ya :)
DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :)
:)