Tuesday, April 5, 2011

Kasut Oh Kasut!

Sejak kami rajin ke gym dan skang da jadi ala2 instructor ta bertauliah...Weeee... Satu dari wishlist aku da tercapai... Kasut kami (kami sebab Amoi pun terbabit)... sangatla daif. Menunjukkan komitmen yang ta berbelah terhadap gaya hidup unggul dan sihat.


Dari sisi...Pheeewittttt...Maintain!
Go Adidas Go! (errr..ni bukan tagline Adidas)


Dari pandangan atas... Alamakkk... Memang daif...


Tu kasut Amoi... Saja nak interframe la tu!
(Aku yg suruh dia join sekaki sebenarnya...hehe)

Ada sapa2 nak taja kasut aku ta? Aku seorang yang berpotensi untuk menjadi instructor gym yang walaupun ta bertauliah tapi seperti bertauliah. Mana tau satu hari nanti aku akan menjadi instructor gym pastu masuk lak dalam The Biggest Loser (errrr...bukan sebagai peserta ye!)tapi sebagai instructor yang comey dan cool. Mesti ta sia2 sapa yang taja kasut aku tu sebab aku akan pakai kasut tu siap bagi kredit pada penaja yang baik lagi murah hati. Pada sapa yang berminat bleyla isi borang....

No comments: