Tuesday, April 12, 2011

Suatu Pagi di Bukit Jugra


Sabtu lepas kami gi Bukit Jugra. 3rd time bagi aku. Pagi2 da gi. Aku sebenarnya... sebenarnya.... aku rindu nak gi Bukit Jugra. Nak lepak kat atas bukit sambil snap2 pic. Tenang tau kat atas tempat larangan tu...hehe


am ready!


driver cute ngan keta kacak da sampai....


datang ngan keta kacak, driver cute, aku comey...
then jumpa lak moto hensemmmm...
*kasut driver cute memang ta bley blah...nak gak interframe...*


penyambut tetamu Bukit Jugra
"smile, smile.....say cheessssseeeee bebeh"


muka ceria selepas letih hike.... kali ni trip...
"eh... eh... da sampai. cepatnya..."


bangga giler guna camera 5MP dapat capture image macam ni
memang patut Allah ta izinkan lagi aku beli kamera DSLR lagi...
Kalau idak...da riak da....


Bubbyeee... Mau pulang uda...Nanti we all datang lagi dan lagi dan lagi....

No comments: