Sunday, April 19, 2020

Konmari Method

Satu dunia kenal kakak ni. Pengemas dan orangnya memang comel. Senyum ja, aku suka tengok. Tak tahu samada dia acah-acah senyum sebab nak bersiaran atau memang dia macam tu. Aku tak heran. Pentingnya masa aku tengok rancangan Tidying Up with Marie Kondo di Netflix, memang ya dia senyum. Sebelum aku tengok di Netflix, aku pernah baca tentangnya di Pinterest. Dan terkini...

... aku baca komik atau tulisnya novel grafik tentang Marie Kondo.

Mana lebih best? Tonton di Netflix? Atau baca artikel tentangnya online? Atau baca novel grafik? Jawapan jujur... novel grafik di atas. Mungkin sebab aku suka manga, tetap Marie Kondo dalam buku comel seperti tuan sebenarnya.

Percubaan untuk me-Marie Kondo-kan baju, barang-barang dibawa ke Banting. Sukses.

Pending entry is done and I am happy!

No comments: