Sunday, January 23, 2011

hepinya hari ni...lalalalaaa laaa....^__^

sebab apa aku hepi :-
1. hari ni aku berjaya berjalan sejauh 1600 m dan berlari2 anak 1250 m... misi tercapai dan siap dapat hadiah lagi.....^__^
2. berjaya memasak dalam masa 35m 10.75 saat - tomyam, udang goreng kunyit, ayam bakar dan hati goreng. siap kemas sekali yer... tapi aku lunch ngan secawan susu coklat dutch lady...
3. aku berjaya menurunkan berat badan hingga 55 kg.... biasanya masa cuti naik... kali ni punya cuti turun lagi....... hehe
4. esok bekerja semula..... seminggu rasa macam tak produktif lansung
5. esok leh berjumpa ngan rerakan tercinta......tak sabar nak share citer trip Moi ke Bali, trip Anita ke USM Penang, cane Lin kilatkan umah dan cane aku wat hair ......

so aku ada dalam 12 jam lagi tolak 5 jam waktu tido tuk anakanda tercinta..... nak spend kualiti time dengan diorang.... biarla baju tak bergosok lagi pun, rumah bersepah.... ok anakanda.... mandi time...!

No comments: