Tuesday, December 21, 2010

Nita,- you are my sunshine.

aku rasa aku nak nyanyi lagu... u are my sunshine, my only sunshine, u make me happy, when skies are blue, u may be know dear how much I love You......
Hari ini aku ingin mendedikasi penulisan blog aku kepada rakanku Anita.... Dia telah menyelamatkan aku dari meeting RnD. Dan bak kata pepatah, Orang berbudi kita berbahasa...Orang memberi kita merasa, aku akan gantikan kelas kau esok rakanku...

Aku sebenarnya bukan anti meeting, tapi kenapa mesti buat hari Selasa? Kenapa? Kenapa? (tambah sket effect echo di situ) Aku dah plan dari last week untuk datang beraerobik. Dahla meeting start kul 4.00ptg. Dan ikut pengalaman aku tak pernah lagi dalam sejarah meeting akan habis dalam masa sejam jer...NEVER! Oooo...ada, ada... meeting Unit TM. Tapi itu sebab En. Kama yang sangat berkarisma ditambah dengan SU yang berkaliber....hehe. Tu pasal meeting cepat, tepat dan betul.

Aku sebenarnya dah lobi Nita pagi tadi, merayu2 suruh gantikan meeting. Mula tu dia taknak tapi ntah macam mana dia nak pulak (sumpah aku tak jampi dier apa2). Tapi pagi tadi pun aku dah rasa sesuatu yang positif akan terjadi dengan aku dan kelas aerobik. Dan akhirnya aku pun dapat la bersenam dengan izinNya jua.....BESTNYA...!

Ok, moral of the story, berfikir la positif untuk apa jua yang anda lakukan...

No comments: