Wednesday, March 2, 2011

Apakah Apa...?

Pernah tak korang rasa macam nak menangis sebab rindukan seseorang?

Ok... Tu set induksi mengada yang takde kaitan lansung ngan entri yang aku nak tulis bawah ni.
Perasaan aku skang ni... cane nak describe... menyerahkan seluruh jiwa raga tuk keje.. Rasa nak keje tu bertimpa2...Apakah apa yang aku tulis ni...? Lebih kurang kalau En. Kama suruh aku keje sampai kul 10 malam pun aku rela...^__^

Tapi sempat lagi aku berbelog... huhu.. Apakah apa kau ni Siti Norhana!

Jiwa Kacau Bilau Tapi Keje Onnnn...
Dah!Malas nak layan korang. Bye..
P/s : Lunch nanti aku jangan dilupa... Apakah apa kau ni... Dah tulis B.Y.E tu...

3 comments:

lin said...

wei... ko nak mamam kat mane? nnt kol 1 turun tau. aku teman ko mamam. peyot comey aku dah full nih.. :{

siti norhana said...

tak tau lagi.... macam takleh nak berenti bekerja ni...(sambil2 jenguk belog)

lin said...

hahaha... aku cam kene balik umah le tgh hari nih.. nak faxkan pelan umah tu...