Thursday, March 17, 2011

Kau, Aku dan Dia

MAAF...Rasa-rasanya perpisahan itu sudah pasti. Sangat-sangat pasti. Apa daya, Jodoh pertemuan itu di tangan Yang Maha Mengetahui. Jika sudah tertulis di dalam takdir bahawa jodoh kita sampai disini aku redha. Ta perlu menyalahkan sesiapa kerana satu-satunya insan yang patut dipersalahkan ialah AKU. Hanya AKU...

MAAF..Aku ialah insan biasa. Ta mungkin kering dari kesilapan. Aku bukan insan sempurna yang kau dambakan. Dan aku takan menjadi insan sempurna. Menjadi sempurna sangat menyakitkan. Aku lebih rela begini... Maaf, cintaku telah beralih arah. Cinta itu ta diundang. Ia terjadi dengan sendirinya. Sehingga kini teda tau bila berputik, bagaimana terjadi dan kenapa ta dapat mengelakkannya...

MAAF... Jangan salahkan dia. Dia hadir sudah lama. Banyak kali mengetuk hati tapi aku yg ta ambil peduli. Tapi bila terpaksa membuat pilihan, hanya wajahnya yang terbayang di mata, di hati. Hadirnya membawa bahagia, membawa sirna baru dalam hidupku...

MAAF...Kau terpaksa ku tinggalkan... Babai bebeh....

K.A.U

MAAF... Dia pilihan hatiku... Welcome Dear...

D.I.A

Now, I declare myself as UBuntu user. Guess who is more excited than me?....
Guess la.. Guess la... Bahahaha... Siap offer date petang ni sebab da guna UBuntu...

2 comments:

lin said...

hahahahaha... ngengade jew... eh.. aku pon nak gak ler!! tp aku nak kongsikan kasih mereke berdue!!! poligami... bley???

Annabella said...

huh.... bley.. bley...
aku suka...