Friday, March 18, 2011

First Impression

Lawak gak malam tadi dapat SMS dari BFF. Bersembang pasal orang tempat amni akan transit bila dier dah stat sekolah next week. Hehe. First impression - aku cerewet..huhu sangat sangat ta betul! Nasib baik BFF yang selalu aku fitnah, tikam, kerat 17 di blog telah back up baekkk punya... I luv u la bebeh...Ini yang baru dikatakan BFF sejati...Walaupun dikeji tetap back up...Terharunya aku...

Dalam seumur hidup aku, jarang-jarang orang bersangka baik dengan aku ketika pertama kali bertentang mata yang berwarna hazel nut ni. Standard, yang paling besa ialah SOMBONG, BERLAGAK, QUEEN CONTROL, GANGSTA PARADISE @ SAMSENG KG PISANG pun turut sama memeriahkan senarai semak. Takde yang baik-baik. melainkan yang kejam-kejam aje. Dan campur yang terkini di atas CEREWET.. Memang best tul. Masa BFF SMS... aku ketawa je. Walau pun aku pembunuh bersiri yang comey tapi aku tetap coooolllll... Rilek je aku dengar ancaman tu... Aku Sudah Biasa. Setakat CEREWET..ta heran la...

Tapi ada sorang je yang first impression nya len macam sikit...
"Ketika pertama kali kita bertemu, saya jatuh hati pada awak... Tertarik ngan awak tanpa sebab. It's just happen..."
...insan itu sangat la sweet. Kiranya menjadi idaman Miss Universe tahun semasa
Siapa? Huh rahsia....

Lokasi kejadian : Di sebuah stadium kurang ternama.
Cuaca : Sejuk Salju

Ketika itu, aku terkayu tak percaya... Macam dalam mimpi...Pastu aku cubit, tampar muka sendiri... Sah... Sah ... Sah... AKU BERMIMPI... Jangan harap la weeiiii..... Kalau dah dasar gangsta tu, gangsta la juga....^__^

4 comments:

Anonymous said...

biasa laa first impression org... kita pun mcm tu jugakk..

ns

lin said...

hahaha... mase first time nampak ko kat kursus ict, terdetik gak dalam atie aku.. cam gud2 je minah nih....!!! x sangke plak terjumpe n terkerja n terbaik ngan ko.. hahahahaha... tu la org kate.. kenal dulu br leh judge kan.. kan.. kan...
cam makanan gak. rase dulu.. baru leh kate sedap ke idok...!!!

Mama Kembar Tiga said...

Salam, ni mama dtg tag gangsta utk contest hehehe
http://mamakembar3.blogspot.com/2011/03/thepinkgajahstory-s-lucky-draw.html

Anna said...

Anon : Oooo... ko pun mesti pk negatif psl aku ek?

Lin : Ko pun sama... First impression pd ko Lin : Sedappppppnya sora ....

MamaKembar3: Oh..ok ok.... ta penah masuk apa2 contest kat intenet...