Friday, February 11, 2011

Sepinya Sepi.....

Sepinya.....
takde kawan2 di kubikel...
takde ke sapa2 nak sms aku...?
takde sapa nak bergurau senda...
takde sapa yang nak dibuli...
takde sapa nak call ker?
takde sapa nak bergosip..

Apa kata....
jangan layan sangat perasaan....
ada keje nak dibuat kan?...
tengah buat la ni.... tapi nak marking Impress....
so faham-faham je la yer... (yang tak faham buat-buatla faham)


** Entri zaman batu biler yang aku draft kan masa jiwa tengah kacau kot. Nasib baik ada sebab aku dok terkebil-kebil depan laptop + belog sendiri, tak tau nak letak entri per...

2 comments:

anita said...

cehhh...puas aku memikir..bila masa pulak ko kat kubikelllll waktu macam ni...

siti norhana said...

hehe... jangan dok misteri sangat nits oiii....